Nintendo galning!?

Jag blir GALEN jag vinner aldrig :(

Spelar nintendo med tomteluva normat....!? Jaja här sittar jag och spelar nintendo och det jag spelar är super mario. Men jag bara förlorar.... Eftersomm att bloggen är rätt ny så har jag intebestämt riktigt ordentligt hur den ska vara det blir nog mycker om träning och teckningar jag har en som jag ska göra klart snart. Och när den är klar visar jag upp den okej!

Jo i dag har jag varit och badat eller hm...simma nåra längder sen hoppa jag från trampolinen lite och sen gjorde jag det bästa av allt satt mig i bastun :) Det är jäte skönt eller ja åtminstånde efterett tag sedan blir det jobbigare...

Men nu ska jag fortsätta spela

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: ja självklart har jag det =)

2010-01-11 @ 12:14:36
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Det är ett stort prov man har med allt man lärt sig under hela kursen.

2010-01-15 @ 19:01:14
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0