Ny design!

Ny design äntligen hatade min förra vet ej varför men nej den var ingenting för mig så här är min nya! Snygg? Bilderna i headern har jag gjort själv! :) Stolt är man allt!

Ja och idag spelade man badminton med familjen jag och så här var det:
Mamma var i sin egen lilla vörld.
Min lillebror lekte cool
Min syrra fjanta sig
och min pappa var för aldirg
Och jag då jo jag somnade nästan på planen....Jätte trött var jag ..Vet ej varför :( Hadde inte ätit godis på en heldag XD.

Har ni hört om dessies.se det är inte desires längre det var tydligen så att hon bara fick låna domänen GRATIS!!
Jaja vi får se hur det blir med det där man ja jag ska fotta lite i min nya hemmagjorda fotostudio Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0