Träningen 7/1-10

Jag dagens träning var ingen höjdare. Jag vet inte riktigt hur det gick så men ja.. jag hoppade men utan kraft jag hadde INGEN kraft alls...jag fattar inte. Man blir så irriterad på det men ja min hoppi ligg var bra enligt min tränare men inte enligt mig. Hon vill att jag har den i nästa kortpogram om jag har tur och klarar basic 3.



Nu efter fystesterna vi genomförde så ska träna mer på det vi inte var så bra på blandannat sitt üps fast det är jag rätt bra¨på klarade  41 på 1 minut! :) bäst av tjerna. Men jag ä ändå tvungen att göra 100 sittupps efter varje träning.



Jag säger då det är du LAT kan du ïnte bli bra.....Det är träning ofta mem det är mycket bra för under träningar utvecklas man och blir bättre :). Jag tror att man aldrig skulle kunna komma långt innom konståkning om man inte kämpade det är så hård konkurans. När jag var i ungern och tävla kom jag p tjugonde plats av 2¨8 jag slog mitt poäng rekord men ändå så var det jätte hård konkurrans blandannat från Italien.



Här är konståknings idolen Mao Asada! <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0